:: Tips Memuaskan Suami ::



Kadangkala, suasana rumah tangga muram kerana tiada sensasi dalam hubungan seks. Apabila hubungan seks tidak ada sensasi, pasangan akan mula rasa kurang senang satu sama lain dan mula mencari sesuatu yang lain di luar sana. Si isteri menyalahkan si suami kerana tidak berjaya memberi kepuasan kepada dia manakala si suami menyalahkan si isteri kerana terlalu cerewet.
Sekarang, tanpa perlu menyalahkan antara satu sama lain, anda sebagai isteri mulakan langkah anda sendiri untuk menghidupkan suasana sensasi seks yang luar biasa di bilik tidur. Caranya adalah dengan memuaskan suami dengan nikmat yang luar biasa. Apabila suami teruja dengan aksi anda, dia sendiri akan mula menyayangi anda dan menghidupkan suasana seks yang lebih sensasi. Seterusnya, rumah tangga anda juga akan bahagia.

Berikut adalah lima tips bagi memuasakn suami dalam hubungan seks :

1. Tip pertama adalah menggoda pasangan anda dengan foreplay yang sangat sensasi, anda boleh mencium si dia dengan penuh rakus dan mula merangsang zakar suami anda dengan mengusap atau blowjob. Rangsang suami anda sehingga dia sendiri yang akan menyetubuhi anda dengan sangat berahi.

2. Jika suami anda kekurangan stamina atau anda sendiri hendak sendiri hendak puaskan diri anda dan suami anda, anda perlu mengambil alih hubungan seks. Lakukan posisi menunggang di mana anda berada di atas dan suami anda di bawah. Apabila anda mula mengambil alih, si lelaki akan terangsang dengan hebat sekali.

3. Tip ketiga adalah menggunakan suara. Mengerang dengan suaran yang berahi boleh memberi perangsang pada suami anda untuk lakukan yang terbaik dalam hubungan seks. Selain itu, ia memberi suasana berahi yang lebih pada si suami.

4. Tip keempat adalah melakukan hubungan seks dengan rakus. Cium suami anda seolah – olah anda begitu terangsang dan mahukan hubungan seks yang sangat berahi.

5. Tip kelima adalah berseronok dalam hubungan seks. Anda boleh menari sambil tanggalkan baju anda di hadapan suami anda. Lakukan sesuatu yang boleh menyeronokkan anda berdua dan seterusnya melakukan hubungan seks tanpa tekanan.


No comments: