:: Setelah 44 Hari ::

arini ari pertama aku bekerja selepas direhatkan selama 44 hari...biasela kan bile dh lame berehat kt umah, blh bgn sesuka ati, pg td nk kene marah ngan hubby br la nk bgn...huhuhuu...mate ni bagai kene gam, ssh btl nk bukak...tp aku kene bersemangat sbb smln hubby dh bg terapi kt aku... ehhehhe...hubby bwk g shopping smlm, best gile...

pg td aku smpai ofis tepat2 kul 8 pg, on time...tulis name kt buku (pesen lame) pas2 duk tmpt aku yang lame dh ditinggalkan..rindu weh!!! pas2 bile sume dh smpai, mule la mulut aku ni membebel...biase ar, aku ni mmg xleh dok diam, blh demam aku kalo xbercakap...hehehhe..nak2 plak sblh aku ade radio, bile lagu yg best2 mulut aku pn ikutla nyanyi kan..hheheheh

bising jdnye opis ni bile aku ade, gelak mmg xigt la...byk gak cerita2 hot yg aku ketinggalan...mmg hangat la beb!! bile dh menjelang tghri ni semangat aku dh kuat blk...penyakit M mulai berkurang...harap2 pasni aku lebih bersemangat utk menjalankan tugas yg dh diamanahkan.....




No comments: