:: Kisah Telinga ::

al-kisahnye, dh 3 ari ni telinga kanan aku ni rase semacam....xtau nk ckp rase cane, mcm tersumbat pn ade, rase mcm bengang2 pn ade...pas2 aku rase mcm pening2, miung2, kdg2 mcm nk pitam...mule2 aku igtkan ade taik telinga, tp bile mntk tlg hubby korekkan xde plak khazanahnye..tp telinga still mcm tu gak...akhirnye kebetulan pg td mak n abah nk bwk anak buah aku g klinik sbb die cirit birit dr smlm (ibu die xsempat nk bwk dgn asalan penat..blh mcm tu????) so aku pn ikutla skali...aku cadangkan g KLINIK MESRA kt sri gombak tu, sbb murah..tp serius mmg murah....KONFEM!!! sesampai je kt sane, terbeliak bijik mate aku, punye la ramai org...igtkan bile siang time org keje xdela ramai, harapan je..tp sbb dh sampai kan, tgu je la...dekat 3 jam tgu, sampai aku pn dh nk pitam br la name aku kene panggil....legaaaaaaaa........

cerita punye cerita, cek punye cek, rupe2nye dktr kate telinga aku ade kuman...kalo biarkan lg 2 3 ari, mgkn blh bernanah....mcm2 la plak, poning palo den....ape2 jela dktr, jnji telinga ni ok...xtahan dh, asyik rase nk marah je...huhuhuh

nk tau aku kene bape hengget???? RM 14.00 je hokey....murah kan???? aku dpt 4 ubat, antibiotik, tahan sakit, ubat telinga n ubat utk titk dlm telinga....anak buah aku kene RM 18, 3 jenis ubat...mmg ternyata murah kan....so sape2 yg dok area gombak, selayang...jgn lepaskan peluang ni ok....




No comments: