TQ SAYANG

tghari td dok tgu hubby balik keje, slalunye kul 1.15 dh smpai..maklumla tmpt keje dekat je ngan umah..tp dh nk dekat kul 2 lebih hubby masih xsampai2...cuak gak ati ni, slalu kalo die nk melencong ke mane2 mesti die bgth...dup...dap...dup...dap....tepon2 xangkat, msg xbalas....kdg2 rase nk marah, geram...kdg2 seram sejuk plak, mane la tau ape2 jd kan...tu jela sorg laki yg aku ade...syg sgt2 tuuuuuu!!!!!!!!

dlm kul 2.10 aku dgr moto hubby, fuhhhh!!!!!! lega sgt2....dlm pale ni dh set dh, nk wat muncung sebatu....tanda protes la katekan...hehehe.....dgr je tapak kaki die dh nk samapi pintu lg panjang muncung aku wat,,hehehhe,....tibe2 hubby muncul ngan kotak besar depan mate aku....terbeliak mate aku (padan muke aku)...hubby trus ckp "HAPPY BIRHDAY"...aku dh senyum2 simpul, malu la konon...ahaks!!..dh xjd nk buat muncung lg berbatu2....ahhahhaha....

sbnrnye aritu b ckp tahun xde hadiah utk aku sbb bln lepas die dh belikan hp, kirenye aku pn ok la...xkisah sgt pn....janji die igt...aku fhm hubby aku cane, xkn aku nk mintak2 plak kan....xkisah la tu, janji die syg kt aku kan...tu dh cukup....tp alih2 die bwk blk hadiah plak..tu yg rase tharu sgt2....TQ B...CYG SYG SGT KT B TAU!!!!!!!!

nak tau aku dpt ape...moh kite layannnn............


ini lah gerangannye....




aku mmg dh lame sebut2 nk bende ni...tp xbeli2...bkn ape, senang nk pnskan lauk bln pose nnti...hhehehhe...nk keje senang je kan...hehehheh...walaupn xsemahal Datuk K belikan hadiah utk Siti, tp aku tetap hargai ape yg hubby aku belikan....korg ade??????? hehehhe

4 comments:

nAd dEpENd said...

best2..
aku mntk kat HUBBY aku die tak belikan pon..
die kalu hari² msak tkpe la..
hehehee...

azira said...

pergghhhh...rancangan masa hdpn...panaskan lauk di bulan pose...caye la shidah...good2..

shidot85 said...

ehhehehe....tu sume alasan je, sbbnye kite kn mmg xpnh bgn sahur kalo zaman anak dara dulu..tp dh ade laki tpkse la bgn...dh senang nk senang lg, blh la shahrul pns lauk sendiri...hehehe

LydSunshine said...

Bestnya dpt microwave. Senang kan bila ada microwave ni. Bleh panaskan makanan dgn pinggan2 skali. Takyah transfer masuk periuk. Takyah byk2 nak basuh.