Kenduri Kesyukuran @ Doa Selamat

syukur alhamdulillah selesai dh kenduri kesyukuran merangkap doa selamat..majlis ni sempena aku dh selamat operate aritu...hubbby mmg dh  niat nk wat....ditambah plak dgn bezday aku sabtu aritu kan, so rangkumkan sume skali la...senangkan, skali jalan...wat kecik2 je, jemput irg masjid, jiran2, kawan2 ckit2, sedara ckit2, hehheh....so smlm lepas asar org masjid tahlil ckit, bace2 doa then MAKAN TIME!!!!...menu utama nasi lemak, pas2 ade mihun goreng n beberapa jenis kuih muih..meriah wei, xsangka ramai plak yg dtg...penuh umah aku yg xbape nk besar ni...sesekali bkumpul ramai2 mmg tsgtlah meriah....tp disebabkan kesibukan aku terlupe nk amik gamba....nsb la akk aku ade amik pic ckit2...jdla wat kenang2an...jon layan pic jap....


hubby aku cbuk ngan kipas die

kanak2 riang

kek utk anak buah aku

kek bezday aku



peace!!!!!!!!!!


org kuat (tukang masak)

my little prince

ngan mak angkat

my little princess

nak dijadikan cerita,bezday aku same plak ngan org yg jage anak buah aku merangkap tukang masak mase majlis aku ni (makcik yg baju ijau tu) ..pas2 secara kebetulan jugak bezday my little prince tu 20/4...so mmg skali jln  la tu...jimat...hehehehhe....

No comments: