OH SUSHI

sushi?????????? aku sgt2 teruja kalo tgk perkataan ni  sbb mmg aku mmg minat sgt2 mkn sushi...terutama kalo SHSHI KING...kalo sushi yg kt jusco tu aku mkn gak...kurang "laju" la...mkn sushi ari2 pn aku xjemu tau...hubby aku ,mule2 dulu mcm xselera, tp bile lame2 die plak yg syok...so kami berkongsi feberet food yg same....aritu my sis balaj dr kawan die wat sushi ni, sedap gak...kitorg pn tong2 beli bahan nk wat kt umah...makan sampai puas....sgt lazat n puas ati...!!!!!!! jom layan pic....



sgt suke!!!

e'eh...blh ke tu...hehehe

muke ade senyum.....

dh kenyang....

pilih...pilih.....

sebahagian dr pinggan...

lagi....

eeeekkkkk!!!!!!! kenyang....



bile la nk abis pantang ni...xsbr nk makan sushi lg...pasni kali hubby tanye je nk makan ape, aku xnk sebut bende lain...semestinye SUSHI........




No comments: