My Big Day (Sanding)

16 MEI 2010, debaran dtg balik....hari aku kana disandingkan ngan SUAMI yg sangat dicintai...ceeewaaahh!!!! mengikut sejarah dulu2 time akk2 aku kawin, sumenye wat kt umah...tp disbbkan time aku kawin bapak aku dh jd "pilot darat " kepada PM, so kawan die pn dh byk Dato' n  Ahli Koperat rase lebih selesa kalo wat kt dewan kan...tepat pukul 1 tgahri aku pn bersanding kt atas pelamin yg sgt cantik (perasan sendiri) dr http://zielynn.fotopages.com dan dimakeup cun seperti bidadari (hubby kite yg puji tau) oleh kak MUNIE AHMAD...dlm hati ni risau sgt2, al-maklumlah dok fkr ade ke org nk dtg?? cukup ke makanan??? sume org puas ati ke??? biase la, kalo majlis2 mcm tu mesti ade je cacat celanye...tp alhamdulillah, atas kerjasama saudara mara sume amsalah dpt diselesaikan....so jom layan pic time sanding plak ek...


Dewan MPAJ AU2

buah tangan kpd tetamu

pelamin yang indah

berarak masuk dewan

abah mentua

abah kesayanganku

umi mentua

kawan2 sekolah yg mantopppp

ketibaan VVIP

PM merenjis

Datin pulak

KENANGAN ABADI

makan beradap

persembahan tarian

kene temuramah dengan BERNAMA

sebahagian dr rombongan pengantin lelaki

posing...

posing lagi...

dan lagi......

happy time!!!!!

sebelah malam plak tibe2 telefon umah n hp berlawan2 berbunyi...sedara mara n kawan2 sibuk tepon...katenye majlis aku masuk berita...kitorg pn xperasan....maklumlah sibuk sembang2 pasal majlis siang td....glamer nyah majlis aku...tp aku sgt2 bersyukur sumenye berjalan lancar....terima kasih kepada yg terlibat secara langsung n tidak langsung.....

No comments: