My Big Day (Nikah)

Tanggal 15 MEI 2010 jam 3 ptg sah la aku bergelar seorg yg bernama ISTERI...bapak aku yg nikahkan aku, terharu sgt2...debaran tu xyah ckp la, rase nk terkeluar jantung ni...tp dh name pn pengantin, kene kontrol ar sume tu kan...mengikut perancangan asal aku akan dinikah kan kt masjid tp disebabkan aku "peod" (tu pn dh ujung2 la) rancangan sudah tukar la...akhirnye upacara pernikahan aku terpakse la wat kt umah..dgn SEKALI lafaz aku sah bergelar isteri kepada MOHD SHAHRUL NIZAM...alhamdulillah....sume aturcara yg dirancang utk ari tu berjalan dgn lancarnye...lega....tp debaran utk hari esoknye pulak dtg...dup...dap...dup...dap....layan pic nikah dulu ek...


                                                                  lorong keramat 7

                                                        
                                              perkarangan rumah sebelum upacara pernikahan

posing2 dulu sebelum kene nikah

lagi......

lagi....

lagi.....

dgn BFF (anis n kak yana)

mak usu n company

aku lagi....

ngan kanak2 riang

jejaka ku sudah tiba...

hantaran dr pihak lelaki n perempuan

tetamu yg hadir

tok kadi terangkan ape bende ntah...

aku nikahkan dikau...

posing lepas nikah plak...

lagi....

mak, abah n adik beradik aku

bapak n mak mentua

mak mentua jugak

i luv u....

yahooooo.....dh kawen!!!!!


 utk pengetahuan semua aku ade 2 mk mentua, yg asal kt terengganu, tp hubby aku ni dok ngan abah die kt kelantan ngan umi yg baru....dr umo die 12 tahun dh dok ngan umi br...so lebih mesra ngan umi br lah kan...xkisahla, asalkan sumenye bahagia.....

No comments: