:: Simple Jer ::

org slalu tanye aku ape yg aku tepek kt muke aku, produk ape yg aku pakai??? muke nmpk licin je, cewah!!!! kembang bontot..hehehhe...tp aku bersyukur sbb aku dikurniakan muke yg mcm ni, muke yg xde masalah jerawat ke, kering ke...ape2 jela...tp sbnrnye aku pkai yg jenis yg murah2 je, xde 1 pn yg fofular...janji sesuai kt muke aku, sume aku tepek...moh kite tgk pic ek...



mula2 aku akan pakai bende ni....


losyen baby johnson xkire la warna ape sume aku bedal


pas2 aku akan tepek bende ni plak.....

bedak miyami dr cosway..aku pakai no 3


then yg ni.....


eyeliner itam dr avon


then yg ni....


mascara maybeline

ni pulak.....


blusher silky girl - dune rose

pas2 last skali yg ni.....


lipstik tp sbnrnye aku slalu pkai brand fambo


dh siap!!! tu je la yg aku tepek setiap kali nk kuar...tp tgk keadaan la...kalo setakat g care4 ke giant ke xyah la sampai blusher bagai...cukupla bedak, eyeliner n lipstik...simple kan??? tp kalo time mls tu hape pn xtepek..lantak le...hehehhe..

kalo pencuci muke plak, lg la aku bedal...ape pn aku blh  pakai...habis yg ni aku beli yg tu plak...




No comments: