:: New Style ::

sejak beberapa bulan sebelum kawin sampai skg aku xpenah potong rambut aku...diam xdiam br aku perasan rambut aku dh panjang agak melampau...rasenye ni la rambut aku yg paling panjang yang aku penah simpan...sejak aku kecik sampai la lepas tingkatan 5 mmg aku xpenah berambut panjang, mesti ala2 "jantan" gitu...

maklumla dulu aku ni mmg lebih ke arah lelaki dulu, mgkn mase dlm perut mak aku dulu aku nk jd lelaki tp xjd kot...hehehe...buat andaian sendiri je...bile kenal ngan hubby aku, die kate die suke tgk pmpuan kalo rambut panjang...so aku pn terpaksela membela rambut aku sehingga panjang sampai tahap skg ni...kalo aku potong pendek kang tkt die xnk tgk muke aku plak kan...hehehhe

aku sendiri xcaye aku leh bela rambut sepanjang ni...kdg2 mcm rimas, kdg2 mcm best gak rambut panjang ni...skg ni aku tgk proses memujuk hubby utk potong rambut...tp xnk la potong mcm dulu2 kan...kalo pendek pn nk wat ala2 ladies lg la...nk wat style cane ek??? jom tlg pilihkan.....












No comments: