:: Mai Perabih Duit ::

arini ade ari jualan anjuran PERKEP kt bawah opis aku ni...mmg selang beberapa bulan diaorg akan buat jualan mcm ni...yg bestnye diaorg ni tau2 je ari gaji mesti diaorg akan wat, pandaikan pale hotak diaorg ni...ehehe...tp kali ni makanan mcm xbape meriah la, xbyk pilihan...

slalunye kalo ade jualan ni mesti dekat ratusan gak la duit aku terbang melayang, beli mcm2..mknan la, tudung la, baju la, itu la, ini la...mcm2 la....tp kali ni aku xbape ghairah sgt nk membeli, padahal duit tgh berkepok dlm bank tu, almaklumlah, br gaji....aku just tgk2 je td..aku beli kuih pas2 air...yg lain sume mcm xmenarik minat aku nk membeli...

nape ek??? pelik gak aku ni, mgkn sbb nk kumpul utk g langkawi awal bln depan kot..hehehe...pas2 hubby ajak blk kg, then ujg bln ade family day opis plak...tu sume pakai duit tu...hadoi!!!! tp xpe, bak kate hubby aku..rezki ade di mana2, kalo mmg dh rezki kite lambat laun kite akan dpt gak kan...

No comments: