:: Terapi Lagi ::

adoi...arini dh ahad, mknenye esk aku dh keje...huhuhu...penyakit M masih menguasai diri...tp aku kene kuatkan semangat...chaiyok2!!!!!!! memandangkan arini ari ahad, ari utk berdating ngan en hubby so aku pn ajak la hubby g terapi yg paling berkesan...shopping time!!!!!! sbnrnye hubby yg nk beli suar jeans, dh lame asyik sebut2 tp xbeli2..bile g je, tgk2 alih2 xjd...mane xnye, kalo nk beli mestila yg btl2 menepati citarasa sbb mahalnye ya rabbi, blh beli berhelai2 suar aku...aku suke pakai jeans lady like je, mmg tu je aku rase paling sesuai ngan aku....

murah pn murah...sbb tu la aku blh ade berbelas2 helai suar jeans, xcaye???? meh dtg umah tgk almari aku...hehehhe....bile hubby dh beli jenas hubby pn tanye aku nk ape..aku pn jd buntu, xtau aku nk beli ape sbb aku rase sume dh ade...bj br beli, handbag br beli...pas2 hubby suggest aku beli sandal, almaklumla lg 2 mgu nk g jenjalan ke langkawi kan...so nk kenen ade 1 sandal yg btl2 selesa utk jenjalan...

bijak gak idea hubby aku ek...so kami decide g jj maluri je, senang...pilih punye pilih, ade yg berkenen xde saiz plak..kalo ade pn tgal yg display je, xmau la...dh season...so hubby pilihka utk aku 1 sandal ni, siap ade bunga lg...aawwww!!!! jiwang plak hubby aku ni...hehehhe...dh la tu, moh layan pic ek....






No comments: