:: Ramadan 8 & 9 ::

salam sume *__*

korang masak ape utk juadah berbuka smlm??? mesti sedap kan...sy smlm sumenye kes emergancy....mule2 dpt call dr GH pasal urusan claim sy...lepas sume selesai sy trus blk umah...pas2 tgk mak n abah tgh siap2..bile tanye nk g mane diaorg kate nk blk kg...aku ni kalo dgr perkataan kg tu mmg aku akan teruja ckit..suke!!! hehehe,....

pas2 aku tanye hubby nk ikut mak n abah x??? hehehe...nasib baik hubby aku setuju, so akmi pn bersiap mcm lipas kudung n trus blk kg..hehhe...kami berbuke kt sane,,,beli je kt pasar ramdan sane...tp xsyoknye pasar ramadan kt kawasan kg lg mahal kali nk bandingkan kt kl ni...huhuh....sesekali xpela kan...kalo slalu bengkok gak..hehhehe...

tp malangnye pic sy terlupe nk amik...tp lauk kitorg ala kadar jela...lepas terawih kitorg gerak blk kl blk...


ramadan yg ke 9 plak mmg sgt meriah..ade tetamu dtg berbuke kt umah aku...so aritu kami berbuka berlima...aku, hubby, adik hubby, makwe adik hubby n sorg kawan aku...aku pn masak dgn jayanye smpai licin nasi aku 7 pot!!!! aku sgt suke!!! jom layan pic lauk aku ek....

paprik ayam + sayur

sup sayur

kerabu telor

jeruk maman

kurma mentega
utk arini aku wat air sirap limar n beli air soya....


No comments: