:: Ramadan 14 ::

salam sume *__*

pucuk di cita ulam mendatang kan, dh org ajak xkn nak tolak plak kan...hehehehhe...sbnrnye smlm salah sorg pakcik hubby sy ajak berbula pose kt umah die...merangkap nak wat bezday anak die...mule2 hubby mcm xnk g sbb siang tu stgh hari die dh g repair kete, penat katenye...xpe2, sy ikut je..

blk dr repair kete tu hubby trus tido, mgkn btl la penat katenye...hehhe..tp aku xmengalah..aku biarkan die tido puas2dulu, pas2 dlm kul 5.30 aku kejut die n menggunakan kuasa perempaun utk memujuk..heheheh...

dh name pn pmpuan pandai memujuk kan, akhirnye hubby aku setuju nk g, yehhhaaa!!! best gile..hubby kte cepat siap, lmbt tinggal..hehhehe....

dgn keadann lipas kudung st pantas aku brsiap...smpai sane (klang) dlm kul 6.45 mcm tu..otetamu pn dh ramai..makanan pn dh siap dihidng, so tgu mase nk brbuka je..

mmg xsia2 aku pujuk hubby g, skali diaorg masak nasi kerabu daa....mmg feberet aku dr dulu lg, bkn sbb aku kawin ngan org pantai timur ok..hehehe...

so ptg smlm mmg aku mkn paling byk dlm bulan pose ni..tersgt sedap smapi menjilat jari....TQ to posu Ta n moksu Ima sbb jmput kami...lain kali jemput kami lg k...heheheh


pic ihsan en google
tp smlm lauk ayam bakar n ikan goreng tepung..mmg mavles...terbayang2 lg rase die yg sgt sedap...hehehe


No comments: