:: Ramadan 20, 21, 22 & 23 ::

salam sume *__*

agak lame sy xupdate blog kan...mase sgt xmengizinkan...hehhe...so sabtu aritu tibe2 ade kejadian tergempar, hubby sy ajak blk kg..maklumla tahun ni kan giliran beraya kt kg sy so die nk merase la berbuka pose kt kg die...hehhehe...

hari sabtu hubby sy keje separuh hari je, then lepas die blk keje mmg trus pecut blk ganu...dlm kul 6 lebih smpai ganu, tgk MIL dh siap masak ns dagang...fuuhh!!! mmg terangkat la...hehehhhe...xpenah2 sy berbuka tambah nasi, tp nasi dagang punye pasal sy tambah smpai xigt dunia...pas2 dlm kul 10 mlm sy bilas plak perut ni ngan nasi dagang lg...buruk kan??? hahhahha...

esoknye dlm kul 1 kami bertolak blk kelantan plak..perjalanan dlm 2 jam lebih...menu berbuka kt kelantan plak sup kaki lembu, kerabu daun2 ape ntah, ikan masak pedas, ayam percik n kuih muih...mavlesss... tp sup kaki lembu tu aku xmkn la kan, pelik plak aku tgk..hehehhe...

disbbkan blk kg tanpa dirancang so isnin tu sy amik EL..hehhe...sowy ye oc..blh ke xblh sy nk jugak EL...ade aku kisah??? hahaha....dlm kul 2 tghari kami bertolak blk kl...asalnye nk blk awal pg, tp biase la, kalo kt kg tu mcm2 aktiviti...hehehe....

isnin ut kami berbuka kt kedai area lipis...mkn biase2 je wat alas perut, badan dh penat mkn pn xselera..hehhe...smlm (selasa) aku pn masak ala kadar je, tibe2 rase mcm mls je nak masak..nasib baik MIL ade bekalkan ckit lauk, so aku pnskan jela..hehehe...


No comments: