:: Masakan Arini ::

arini masih dlm mood bz n sgtlah penat..ari2 training menari poco2...kaki ni mcm dh xrase ape2 dh..perut yg operation aritu pn cm dh terase sakit2...tp xnk ckp kt hubby nnti die marah...huhuhu...diamkan jela...tahan selagi boleh...huuhuuh...

bkn ape, aku mmg xleh byk2 sgt bgerak lg, sbb luka dlm perut ni ssh nak baik...pas2 aku g menggatal nk masuk menari tu,..hubby mmg dh pesan aritu xyah masuk, tp biase ar aku ni kan degil...hehehe...kang kalo aku ckp yg perut aku sakit, berbakul2 plak bebel yg aku terima...hehhehe...nk xnk tahan je la ek..mlm2 sebelum tido sapu minyak panas...hehhehe...

aik???? tajuk lain, cite plak lain...mcm xde kene mengena plak kan...hehhehehe....sbnrnye nk cite pasal ape yg aku masak ptg ni....teramatlah simple, sesangatla simple...disebabkan aku n hubby dh kebuluran, hubby pn cadangkan aku masak sardin n goreng telor je...senang n cepat...

aku smpai umah dlm kul 5.45, trus salin baju n g dapor...first skali mestila masak ns kan...pas2 aku terus ar bersilat siapkan masakan yg lain...dlm kul 6.15 dh siap masak...then tgu ns kering dlm kul 6.30 kami dh blh mkn....jomla tgk pic masakan aku....



Sambal tumis sardin + telur dadar + kepok goreng

tgh syok2 aku masak kt dapur, rupe2nye hubby aku ade projek kt depan...pttle senyap je, kalo x die pn cbuk kt dapur bising suruh aku masak cepat....pttla aku panggil pn die xmenyahut...korang nk tau ape projrk die???? jom tgk pic ni...


sempat lg hubby aku buat sambil aku masak...huby...hubby...mmg la sgt kreatif!!!!




No comments: