:: Family Day ::

hai semua...dh lame xupdate ape2 n3 kan...mood xbape nk ade la..bz uruskan umah tangga....ceewaah!!!!!! hehehhe...every weekend ade je aktiviti...minggu lepas 25 & 26 Jun 2011 opis aku wat family day kt CORUS PARADISE RESORT PD...mmg sgtlah happening...sepanjang 3 tahun lebih aku keje cni, ni la kali pertama ku join family day...sbln ni xteruja nk koin...tibe2 kali ni mcm terpanggil nk join..ehhehhe..

biase ar, kalo family day mestila mcm2 aktiviti diaorg wat kan, sukaneka mmg mcm2 jenis la, pas2 ade bola tampar n acara wajib iaitu tarik tali...aku xmasuk ape2 acara pn, bkn xnk tp aku mls nk lasak2 sgt..nnti aku tktk perut aku ni sakit blk...so better aku rest dr segala akitivit lasak dulu...

hubby aku pn just masuk tarik tali je...yg lain kami jd tukang sorak je la...kali ni ade 4 kumpulan warna umah sukan...oren, kuning, ijau n merah...aku kumpulan oren...n kumpulan aku dpt naib juara keseluruhan...juaranye kumpualn kuning....









sebelah mlm plak ade BBQ dinner...tema mlm tu 60an ok....sgt2 best n menarik....masing2 pakai ala2 plka dots, ade yg pakai kebaya ketat,..ala2 saloma, mcm2 ragam la...sgt2 happening...

asalnye aiu nk pakai mcm ni...tp hubby kate "pon2" aku tertonjol..ehhehhe...

so amik keputusan pakai loose mcm ni je

antara makanan yg sempat snap

us



 then esoknye ahad, pg ade lg sukaneka ckit..pas2 checkout...sblm tu kami ade lunch sambil majlis penutup n penyampaian hadiah....





keadaan dalam hotel...
kami sume sangat enjoy pada hari itu......


2 comments:

azira said...

pon2 tertonjol...hikhikhikkk..ape tu?? wah, beznyer famili day bermalam...kat cni xdela famili day..kalo ade, setakat balik hari..dekat2 lak tu..putrajaya, frim...ampeh !

azira said...

pon2 tertonjol..hikhihkhikkk ape tu??? wah beznyer famili day, sepanjang akak kat cni xde pun famili day,,kalo ade pun, ipk yang buat...tu pun ampeh, dekat2 balik hari..setakat putrajaya, frim...ampeh !